ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

פינת אוכל עגולה

דף הבית >> מאמרים >> פינת אוכל עגולה

שמים את פינת האוכל במרכז

פינת אוכל עגולה יכולה להתאים באזורים שונים בבית, והמיקום האידיאלי שלה תלוי בעיקר בשאר הרהיטים סביבה. אך לפני שמחליטים איפה לשים פינת אוכל עגולה, צריך לחשוב מה הם הצרכים. האם תפקידה של פינת אוכל עגולה הוא להיות מקום מפגש עבור כל בני המשפחה, או שמא מדובר בסוג מסוים של פינת אוכל עגולה ואינטימית יותר?

בדקו מה הן הפונקציות

בכל מקרה, העיצוב של פינת אוכל עגולה מושפע מהפונקציות אותן היא אמורה למלא יחד עם השיקולים האסתטיים. יכול להיות שדווקא פינת אוכל עגולה מעץ תתאים יותר לבית בו העיצוב מודרני, בו פינת אוכל עגולה ממתכת תתאים לעיצוב קלאסי. לכל מעצב העדפות אחרות וכמובן שגם כל משפחה מעדיפה לשים דגש על אלמנטים אחרים.

פינת אוכל כהצהרה

אך פינת אוכל עגולה מעץ היא הרבה יותר מרהיט, משום שמדובר בהצהרה לכל דבר. מאז ומעולם היוו פינות אוכל את אחד האלמנטים המרכזיים בסלון או במטבח, ואין סיבה שמצב זה ישתנה בקרוב. בסופו של דבר, משפחות מכל הסוגים מעדיפות את הארוחות המשותפות שלהם במקום שיהיה גם נוח וגם נעים לעין.

סוד ההצלחה: שילוב עם הדקורציה הנכונה

פינת אוכל, אשר מיוצרת באיכות גבוהה, מצביעה על טעם אלגנטי וראויה להיות הרהיט הבולט בבית. עם זאת, צריך לזכור כי כמו בכל רהיט אחר, גם כאשר מדובר על פינת אוכל עגולה כדאי לשלב דקורציה מתאימה. הדגמים החדשים של פינות אוכל מציעים לא רק מספר כסאות שונה או שולחנות בגדלים מיוחדים אלא גם רמת גימור אחרת. רק לאחר שהחלטנו באיזה סוג של פינת אוכל עגולה אנחנו מעוניינים, כדאי להיכנס לעובי הקורה ולחשב גדלים.

השולחן תמיד נמצא במרכז

בכל מקרה, המרכז של פינות אוכל צריך להיות השולחן. המרחק בין השולחן לכיסאות והמרחק בין הכיסאות לקיר או אל רהיטים האחרים הכרחי להנאה מרבית בזמן הארוחות. עוד יש לקחת בחשבון, כי פינת אוכל עגולה דומה לפינות אוכל אחרות, בכך שהיא משנה את מיקומה בתדירות גבוהה יחסית. לכן, יש לבדוק את הדסקיות ברגלי השולחן ומומלץ אף להתעקש על רגליות ודסקיות באיכות גבוהה.

איזה סגנון מתאים לכם?

אחת ההצעות המוצלחות לבחירת פינת אוכל עגולה היא של סגנון היי-טק – אך גם היא כמובן לא מתאימה לכל אחד. בשורה התחתונה, פינות אוכל הן מסוג הרהיטים שיישארו איתנו שנים רבות, ולכן כדאי להקדיש תשומת לב מלאה לבחירה שלהן. חשוב להתרשם באופן אישי מהמוצרים השונים, להתעניין בהבדלים בין המחירים, לבדוק את האופציות ורק אחר כך לקבל החלטה.