ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

פינות אוכל

פינת אוכל 6 כסאות נפתח  240
פינת אוכל 6 כסאות נפתח  240
פינת אוכל 6 כסאות נפתח 240 יש גם בשחור
פינת אוכל 6 כסאות נפתח 240 יש גם בשחור

150/90 נפתח 220  איטלקי 

פינת אוכל דגם 1
 
פינת אוכל דגם vintage

דגם 688 ashley

כסא דגם מלך


ד
גם  X
     פינת אוכל דגם 6         
 
דגם חלזון

 
פינת אוכל דגם 8
 
דגם  גאמבו

 
 
פינת אוכל דגם 710#
דגם מיוחד שעולה ויורד גם לסלון וגם לאוכל  120/80+40
 
פינות אוכל דגם 12
 
 שולחן +6 כסאות 100 % עץ מלא  רק 3000ש"ח

שולחן + 6כסאות 100% עץ מלא  מבצע 2000ש"ח

שולחן + 6כסאות 100% עץ מלא מבצע 2500ש"ח
פינת אוכל דגם 16
פינת אוכל דגם 16

דגם ניקל עם עור

X
X דגם
פינת אוכל דגם 19
 דגם 19   שןלון+6 כסאות 3499ש"ח

דגם 999 +6כסאות נפתח 3 מטר
פינת אוכל דגם 21
 דגם 21

 דגם 22

 דגם 23

דגם עגול 
 
כסא אוכל דגם 25
 
כסא  אוכל דגם 26
פינות אוכל | פינת אוכל

חשיבותה של פינת אוכל

פינות אוכל מהווה מרכיב חשוב בהוויה הישראלית בדומה לתרבות האמריקאית: מקום למפגש חברים, ארוחות משפחתיות ו/או ארוחות חג. פינת אוכל איכותית נמדדת במספר פרמטרים כשהחשוב מביניהם הוא רמת הנוחות והפרקטיות אשר תורמת בין היתר לאווירה המשפחתית. זו אחת הסיבות שמשפחות רבות בוחרות בפינות אוכל מעוצבת "בסגנון של פעם" המעניקה תחושת ביטחון ונוסטלגיה.
אלמנט חשוב נוסף בבחירת פינת אוכל הוא איך ומתי היא משרתת אותנו, כלומר האם מרבית הארוחות בכלל מתרחשות בפינה זו. ברור לחלוטין שהצרכים משתנים ממשתמש למשתמש: פינות אוכל של סטודנט לא אמורה ולא תהיה כמו פינת אוכל במשפחה עם חמש נפשות. לצורך בחירה נכונה ואופטימאלית יש לקחת בחשבון מספר גורמים נוספים ומכריעים באיכותה של פינת האוכל.

 

פינות אוכל - השולחן כמרכיב חיוני

מרכז פינת אוכל הוא השולחן. הוא מהווה את הבסיס ממנו מתאימים את שאר החלקים לחלל ושטח החדר. השולחן צריך להיות בגודל המתאים לגודלו של החדר אוכל. לכן, כדאי לשקול את מספרם הממוצע של הסועדים ובהתאם לכך לרכוש שולחן בגודל המתאים וכמות כיסאות תואמת לו. אנשים רבים מעדיפים שולחן אוכל קטן שניתן להוסיף לו משטחי תוספת בארוחות עם מספר סועדים גדול יותר, וזאת בכדי שלא "יחנוק" את חדר האוכל.
גובהו שולחן ממוצע של פינות אוכל הוא בין 75 ס"מ ל- 80 ס"מ. גובהו מהכיסא אמור לנוע בין 40 ס"מ ל- 45 ס"מ. במצב אופטימאלי המרחק בין סועד לסועד יהיה בין 90 ס"מ ל- 120 ס"מ. מומלץ לחבר לרגלי השולחן את דסקיות המחליקל אשר ביכולתן למנוע נזק לרהיט ולמשטחים אחרים דוגמת הרצפה. זהו כאמור רהיט שלא פעם מזיזים אותו לצרכים שונים ועל כן העניין מומלץ ביותר.

 

פינת אוכל - החומרים והתאמתם

פינות אוכל, השולחן והכיסאות עשויים לרוב מעץ טבעי על גווניו הרבים, אך ניתן למצוא גם כאלו עשויים מזכוכית, ניקל, נירוסטה, אבן או שלוב של חלקם. כאשר הרעיון הוא פשוט - סגנונם של השולחן והכיסאות בפינת האוכל יותאם לארונות המטבח בכדי ליצור הרמוניה. כיום, פינות אוכל מעוצבות על ידי ידועי שם בסגנונות שונים: כפרי, עתיק, הייטקי ועוד- כל מה שצריך זה לבחור !
אם בחירתכם היא פינת אוכל העשויה מעץ, רצוי לבחור בעץ המותאם לאקלים המקומי. עץ מלא לא יתאים לאקלים המקומי עקב הלחות. שינויי אקלים קיצוניים עלולים לגרום להשתנות פלטת העץ שתבוא לידי ביטוי בהתרחבות, עיוות או התכווצות. בשל כך, פינות אוכל באזורנו לרוב עשויות פלטת עץ בגימור "פורניר".