ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  
חדרי שינה | חדרי שינה מעץ
חדר שינה דגם AGOL

דגם ld867 עור אמיתי אטליה

דגם ld869
 
 
2שידות-1תואלית-1מיטה
עור אמיתי דגם 933#

חדר שינה מיוחד  דגם יפן

דגם 9200 עור אמיתי אטליה
 
 
חדר שינה - דגם AMODEM
 
עור + בד איטלקי  דגם  king 
 
חדרי שינה קלאסיים תוצרת חו"ל
 דגם SHAESH
 
דגם ARA

מיטה החל 2999
 
 
דגם AMOD
 
milazya  עץ מלא 100 % + ארון 6דלתות  
מבצע זווווווווווול  10000 ש"ח

דגם  9867
 
 
 
חדרי שינה תוצרת חו"ל דגם 631
 
חדר שינה מרהיב דגם 6061
 
 
 
 

חדרי שינה דגם מבצע - 3000ש"ח
 

דגם 111 חדש  מבצע ענק עץ מלא 
 


i
ron
 
חדר שינה מרחיב ביופיו דגם CLAS

חדר שינה מעוצב דגם HADED
 
חדר שינה דגם SARF
חדרי שינה | חדרי שינה מעץ

איך מטפלים ברהיטים מעץ מלא

כמו סלוני עור, רהיטים מעץ הם נפוצים מאוד בבית הישראלי. הם משתלבים בכל נוף, מדברי, עירוני או ירוק, הם אסתטיים, מרשימים ויכולים להשתלב בסגנונות עיצוב רבים, כמו קלאסי או כפרי. העץ הוא חומר המגיע מן הטבע, הוא יכול להינזק משינויי אקלים, או חוסר בניקיון ותחזוקה ולכן יש להקפיד לנקותו ולשמור עליו. עץ מלא הינו עץ חזק ועמיד, אבל בכל זאת תעלה השאלה, איך מטפלים ברהיטים מעץ מלא? ובכן, ישנן דרכים פשוטות בהם יש לנקוט לתחזוק קבוע של העץ ושמירה על ניקיונו ויופיו.

תחזוק הרהיט

רהיטים מעץ, בגללם מראם העתיק והחומר הפשוט, גורמים לרבים מהרוכשים שלהם לא לנקותם באופן בסיסי. גישה זו אינה בהכרח נכנה, ואכן חשוב לנקות אותם פעם בשבוע לפחות, עם מטלית לחה, או קצת מים חמים, על מנת שלא יצטבר לכלוך ואבק. לאחר הניקוי, חשוב להעביר מטלית או מגבת יבשה, כיוון שזהו עץ מלא, חי, ויש לוודא שהוא אכן יבש בסוף הניקיון. כמו כן, הדבר החשוב ביותר הוא שמירתם של רהיטים אלו הרחק ממקור חום, כמו במקרה של סלוני עור. חום יכול לפגוע בעץ ולייבש אותו, ולכן מומלץ להעמידו במקום שאינו חשוף לקרני שמש חזקות. בנוסף, יש להימנע משימת דברים חמים עליו לאורך זמן (כגון נר, מנורה קטנה וכו')

ניקוי וגימור של העץ

ישנם חומרי ניקוי המתאימים בדיוק עבור רהיטים מעץ בכלל ועבור רהיטים מעץ מלא בפרט. מומלץ מאוד להשתמש רק בהם, כאשר בפעם הראשונה אנו בודקים תוצאותיהם על מקום מוסתר, כדי לוודא שהם אינם גורמים נזק לעץ. מומלץ גם להתייעץ עם חנות הרהיטים ממנו נרכשו הפריטים, או עם היצרן. בכל תקופת זמן, אנשים רבים רוצים לעשות פוליש לרהיט העץ, כד לרענן את הברק שלהם. את הפוליש כדאי לעשות עם החומרים הטובים ביותר, על מנת להגיע לגימור היפה ביותר. רבים ממליצים על שימוש בשמן לימון.

הגנה על העץ מרחשי מזג האוויר

העץ הוא חומר טבעי, ועובדה זו מהווה סיכון כאשר מדובר על רהיטים, שמטרתם להישאר אסתטיים ולשרת את בעליהם לאורך זמן. עץ חשוף מאוד לשינויים סביבתיים כמו קור וחום, גשם ושמש. רהיטים מעץ מלא אמנם חזקים ועמידים מאוד, אך אם הם נמצאים בגינה למשל, יש לשמור עליהם מוצלים ומוגנים מפני קרני השמש החזקות או בימי גשם ולחות.
בחום הישראלי, קרני השמש חודרות גם אל תוך הבית ויכולות לפגוע ברהיט. לשם כך, ישנם חומרי הגנה מפני קרני ה-UV , וניתן להשיג אותם במקומות רבים חשוב להתייעץ עם יצרן הרהיט או החברה לפני השימוש.
ניתן לראות איך מטפלים ברהיטים מעץ מלא בצורה פשוטה ויעילה. רהיטים מעץ מלא הם מרהיבים ביופיים, ועמידים וחזקים בהשוואה לסוגי עץ אחרים. רכישתם כדאית ומשתלמת לתווך ארוך.

חדרי שינה מעץ - סוד הקסם

מהו סוד הקסם הכה מיוחד של חדר שינה מעץ ? האם זהו היופי המעודן והאלגנטי אשר כאילו נלקח מטירה עתיקה? הניחוח הכפרי המתוק אשר מעורר זכרונות ישנים? או אולי ההרגשה החמימה והביתית אשר אופפת אותנו תוך כדי שינה? קשה להסביר במילים מהו סוד הקסם, אולם אין ספק שהוא שם.
חדרי שינה מעץ שונים מכל סוג אחר של חדרי שינה. חדרי שינה עשויים עץ מפנקים יותר, נעימים יותר. הם נותנים הרגשה ביתית לחדר בו אנו נרגעים, מבלים זמן עם עצמנו או עם אהובינו ונטענים מחדש לקראת עוד יום. חדרי השינה הם למעשה החדרים החשובים ביותר בבית, ולפיכך מן הראוי להשקיע את מירב המאמצים בהם, לבנות ולעצב אותם עם מלוא הרגש וכל האהבה. ואולי זהו בעצם סוד הקסם של חדרי שינה אלו – חדרי שינה מעץ הם חדרים אשר נבנו ועוצבו באהבה...

 

חדר שינה מעץ – ריהוט מומלץ

לקראת עיצוב חדר שינה מעץ יש לזכור כי על חדר השינה להיות פרקטי ובה בעת מרווח, נעים לעין ומשרה הרגשה נעימה. לפיכך, לא מומלץ לרהט חדרי שינה עשויים עץ בכבדות, ויש לבחור בקפידה אילו רהיטים ישרתו את כל תכונות החדר הרצויות. המיטה היא הרהיט הדומיננטי ביותר בחדר השינה, ולכן בעת ריהוט חדר שינה מעץ יש לבחור מיטת עץ בגודל מתאים למספר האנשים אשר ישתמשו בחדר. רהיטים נוספים המומלצים לשילוב בתוך חדרי שינה מעץ הם שידות, ארונות, ארוניות וספריה.

 

עיצוב חדרי שינה מעץ

מאחר ובעת עיצוב חדר שינה מעץ יש להתייחס למיטה כמרכיב המרכזי בחדר, יש לבחור מיטה אשר תתאים בצבעיה לגווני החדר הקיימים והמרכזיים. בהתאם לכך, את צבעי שאר הרהיטים יש להתאים למיטה. כלומר, אם גווני חדר השינה בהירים מומלץ לרכוש מיטה בגוונים בהירים, ואילו את שאר הרהיטים יש להתאים בגווניהם לזה של המיטה – אם אפשר זהים לה, ואף כאלו שנעשו מאותו עץ ואותה הנגריה. אך עיצוב חדרי שינה אינו נגמר בכך. יש למקם את הרהיטים באופן אשר לא יפריע לפעילויות המתקיימות בחדר ולהתהלכות נעימה בו. לא מומלץ להעמיס חדרי שינה מעץ ביצירות אמנות כציורים ופסלונים, שכן אלו יצרו אווירה עמוסה בחדר השינה ויגרעו מהאווירה הנעימה והקלילה שהעץ משרה עליו. לעומת זאת, אלמנטים בעלי אופי מכובד וסולידי משתלבים היטב בעיצוב חדרי שינה אלו. כך למשל, ספריה צנועה ובה מספר ספרים משתלבת היטב בעיצוב חדרי שינה מעץ, כמו גם מזנונים מעץ ומראה מעוצבת.