ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

מזנונים

 דגם פינה   רק  2500ש"ח

יבוא אינדונזיה עץ מלא   ליוויס

דגם פלזמה 

דגם ליוויס 
 

דגם ספריה עץ מלא 

דגם רימון

דגם  רוז
      

דגם 112

ד
גם מרובע 

דגם מאנא
 

שרפרפים  L רק 499ש"ח 

מזנון לבן עם אפור רק 2500ש"ח 

דגם  G5

דגם דקל

 
 שולחן סלון    רק 1900ש"ח

ארונית נעלים יש הרבה שילובים 

T499

T500
 
 שרפרפים  רק 499ש"ח
 פינה עץ עם זכוכית רק 2500ש"ח

מזנונים מעץ – למה כדאי?

מומחים רבים לעיצוב פנים טוענים כי מזנונים מעץ הינם בגדר חובה בעת עיצוב חדר שינה או חדרי מגורים. זאת מאחר ובבואם לרהט חדר, עליהם לחשוב אילו רהיטים יהיו גם שימושיים, גם אסתטיים וגם באיכות אשר תבטיח עמידות לאורך שנים רבות. מזנונים עשויים עץ הם מסוג החפצים שכאילו הומצאו במיוחד לעמוד בכל שלושת הקריטריונים הללו – מזנונים מעץ הם שימושיים ממש כשם שהינם גם - אלגנטיים.

שימושים שונים של מזנונים מעץ

השימושיות של מזנונים מעץ כמעט מובנת מאליה – מזנונים עשויים עץ מספקים שטח אחסון ומסייעים ביצירת סדר בכל הבית. בתוך מזנוני עץ ניתן לאחסן כל דבר אשר דורש אחסון: החל מכלי שולחן דרך מסמכים ועד לטלוויזיות ומערכות סטריאו. בנוסף, מזנונים אלו מהווים משטח להנחת אלמנטים עיצוביים ואסתטיים שונים – על מזנונים כאלו ניתן להניח פרחים, פסלונים, ספרים ושאר חפצים אשר תורמים למראה החדר ומשקפים את אופי בעליו.

מזנונים מעץ – איכות ללא פשרות

"דברים טובים לא מחליפים", אמרו חכמינו. ואכן, מזה מאות שנים מזנונים מעץ נמצאים בשימוש באין ספור בתים פרטיים ומבנים ציבוריים, ללא כל כוונה להעלם מנוף העיצוב הביתי. מזנוני עץ הם מסוג המוצרים אותם ירכוש אדם היום ועוד עשרים שנים עדיין יהיו בשימוש – איכותם ועמידותם הרבה של מזנונים אלו בכל מה שנוגע לנזק עומדת במבחן התוצאה למשך שנים רבות. בניגוד למזנונים מחומרים אחרים כפלסטיק, מזנונים מעץ לא ידהו, לא יתכופפו ולא יתפרקו עקב פגעים שונים.

מזנונים מעץ ואלגנטיות

נוכחותם של מזנוני עץ כה גדולה וכה מרשימה, כך שהם מייצרים אווירה הרמונית בכל החדר בו הם ממוקמים. נראה כי מעצם מיקומם בחדר מסויים, מזנונים עשויים עץ משווים לו מראה אלגנטי, נוסטלגי ומלא בקלאסה, כאילו נגזרו מתקופות מעודנות יותר. מזנוני עץ ניתן לייצר מסוגים רבים של עצים ונראה כי כל אחד מהם יוצר אופי אחר לחדר. כך למשל מזנונים מעץ מייפל הינם לרוב כהים ומשרים בחדר אווירה מכובדת ונעימה ואילו מזנונים מעץ אורן הינם בהירים יותר ומשרים בחדר אווירה קלילה ומשפחתית.
כל אחד יכול למצוא לעצמו מזנון מעץ אשר יתאים לו ולאווירה אותה הוא מעוניין ליצור בביתו, מאחר וקיימים מאות דגמים של מזנונים מעץ, בגוונים שונים ובגדלים שונים. כיום גם ניתן לרכוש מזנונים מעץ בחלקים או כיחידה אחת, זאת בהתאם לצרכים השונים של כל אחד ואחת.