ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

חדרי ילדים


דגם 131

עץ מלא צבע אפוקסי מבצע

 
חדרי ילדים
חדר לילדים דגם T
 

דגם 138


חדר שינה 6999 ש"ח
חדר ילדים
 
חדרי ילדים

 
חדרי ילדים
 

דגם אנדונזיה מידה 120/200
 

 


דגם מלך 

עיצוב חדרי ילדים לבנים

תהליך משותף בין הורה לילד
כאשר אנו ניגשים לעצב חדר לילדים יש לזכור עובדה חשובה - חדרי ילדים הינם החלל הפרטי והמיוחד של הילדים. חדרי ילדים לבנים הם החדרים בהם הילדים ישנים, משחקים לבד או עם ילדים אחרים, בתוכם הם נותנים דרור לדמיון והופכים להיות אבירים או סופר גיבורים ולו ליום אחד. לכן יש לכבד את רצונות והעדפות ילדכם ולהתחשב בבקשותיו עד כמה שניתן, להיות קשובים לרצונות הילד, להציג בפניו את האפשרויות ולשתף אותו בקבלת ההחלטות. הורים רבים יגידו "אבל הוא ילד, מה הוא מבין?". על כך אנחנו עונים - דווקא בגלל שהוא ילד הוא מבין הכי טוב מה דרוש לו! הרי באנו לעצב חדרי ילדים עבורו, ולא חדרי שינה עבורנו – ההורים.

איך לעצב חדר לילדים

כאמור, חדרי שינה לילדים יש לעצב עד כמה שניתן בהתאם להעדפות הילד. למרות זאת, אנו ההורים עדיין מבינים כמה דברים שיכולים לעזור לעצב חדרי שינה לילדים. המלצתנו הראשונה בעת עיצוב חדרי ילדים עבור בנים היא ליצור מרחב משחק במרכז החדר, ואת כל הרהיטים להצמיד לפינותיו עד כמה שניתן.
עצתנו השנייה היא לנסות למצוא נושא על פיו יעוצב החדר. כך לדוגמא, ניתן לעצב חדר לילדים אשר אוהבים כלי רכב על ידי מציאת וילונות עם ציורי מכוניות עליהם, תליית דגמי מטוסים מהתקרה ועוד. באופן זה החדרים הופכים להיות לא רק חדרי שינה או חדר שבו מכינים שיעורים, אלא משחק וגירוי תמידי לילד הגדל ומתפתח.

חדרי ילדים לבנים סוד הדברים הפשוטים

חדרי ילדים לבנים יש לרהט באופן שיעלה בקנה אחד עם עיצוב החדר והנושא המנחה המרכזי שלו, במידה ונבחר אחד. כמו כן, יש לשקול כיצד לרהט חדרי ילדים אלו טרם רכישת הרהיטים עצמם, זאת לשם המנעות מרכישות אימפולסיביות ומיותרות.
בדומה לחדרי שינה אחרים, המיטה היא הרהיט המרכזי בו יש להתחשב בעת ריהוט חדרי ילדים לבנים. חשוב לבחור מיטה נוחה ויציבה, אשר תוכל לשרת את הילד למשך שנים רבות. במידה וקיים קונספט לחדר, ניתן לרכוש מיטות בעיצובים התואמים לנושא החדר, כמיטות בצורת מטוס או מכונית.. כעקרון, חדרי ילדים עבור בנים מומלץ לרהט במינימאליות, כך שיהיה לילדים מקום לשחק ולהנות ברחבי החדר. בין הרהיטים המומלצים לריהוט חדרי ילדים אלו ניתן למנות שולחן עבודה, ארונות לאחסון בגדים וצעצועים וספריה. מעבר לכך יש לשקול בכובד ראש אם כל רהיט נוסף אכן הכרחי, משום שקסמם של חדרי ילדים לבנים טמון בפשטותם.

חדרי ילדים לבנות – ארמונות קטנים לנסיכות הקטנות שלנו

חדר לילדות אינם כמו שאר חדרי השינה שבבית. חדרי ילדים עבור בנות הם החדרים בהם הילדות הקטנות שלנו צריכות להרגיש אהובות, נערצות. חדרים אלו הם החדרים בהם התינוקות הקטנות שלנו יגדלו ויהפכו לנשים יפות וזוהרות. אלו הם החדרים בהם עלינו להשקיע את מלוא האהבה והרגש, על מנת לתת לילדות הרגשה שהן בטוחות – שכן חדרי ילדים אלו הם הארמונות הקטנים אשר מגנים על המלאכיות התמימות שלנו. ולכן, אם יש רק סוג חדרים אחד בבית בו צריך להשקיע את מלוא הנשמה, הרי הם חדרי ילדים לבנות.

עקרונות יסוד בעיצוב חדרי ילדים לבנות

בבואנו לעצב חדרי ילדים לבנות צריך לזכור שעל חדרים אלו להשרות אווירה שמחה ועליזה, ובו בזמן מרגיעה ושלווה. לפיכך בצביעת חדרי הילדים לבנות מומלץ להשתמש בצבעים חמים כאדום, וורוד וכתום. הרמוניה והתאמה בין צבעים היא אחד הגורמים החשובים ביותר בהם יש להתחשב בעת עיצוב חדרי ילדים עבור הנסיכות הקטנטנות, ולכן יש להתאים את הרהיטים ושאר הפריטים אשר ישולבו בחדר לצבעים אלו.

על חדרי ילדים לבנות ליצור הרגשה חמימה ומזמינה, בה הילדות יוכלו להיפתח ולחקור את תחומי עניינן בהרגשת ביטחון. לפיכך, שילוב אלמנטים אמנותיים כוילונות תחרה, תמונות וציורים עדינים בהם משולבים נושאים כנסיכות ופיות מומלצים ביותר לשילוב חדרי ילדים לבנות, מאחר ואלו מעוררים את הדמיון והיצירתיות ומעודדים את הילדות ליצור ולהתפתח. נקודה אחרונה בה יש להתחשב בעת עיצוב חדרי ילדים עבור הנסיכות הקטנות – אל תהססו להתייעץ עם בנותיכם כיצד הן היו רוצות לעצב את חדרן, באילו צבעים הן מעוניינות להשתמש וכיצד הן מעוניינות לקשט את חדרן. אחרי הכל, חדרי ילדים לבנות הינם החדרים של הבנות...

עיצוב חדרי ילדים לבנות עם קונספט

אופציה מעניינת לעיצוב חדר לילדות היא עיצוב על פי קונספט. כאשר מחליטים לעצב חדרים לבנות על פי נושא מסוים ההורים והבנות בוחרים נושא אהוב על הילדה ומעצבים את כל החדר בהתאם לו. כך למשל, ניתן לעצב חדרי שינה לבנות בנושא ארץ הקסמים, ובהתאם לכך לצבוע את החדרים בצבעי וורוד ותכלת עם ציורי קיר ותמונות של חדי קרן, פיות, גמדים ושאר יצורים קסומים. על וילונות החדר ניתן לרקום דוגמיות של קשת בענן, פרחים ונסיכות ולבחור מיטה המזכירה בעיצובה מיטת נסיכה מסרטים מצויירים. חדרי ילדים לבנות אשר עוצבו על בסיס קונספט הינם חדרים אשר יספקו לילדות שנים של אושר והנאה! וכר נוח להתפתחות בריאה.