ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

פינת אוכל נפתחת

דף הבית >> מאמרים >> פינת אוכל נפתחת

פינת אוכל נפתחת היא פינה עם שולחן אותו ניתן לפתוח ובכך להגדיל אותו וליצור מקום נוסף לאירוח. זהו פתרון אידיאלי לבעלי חדר אוכל קטן, או זוג צעיר ללא ילדים, מבוגרים וכדומה. בשגרה היומית השולחן קטן ומספיק לשניים או ארבעה, ובעת אירוח הוא נפתח וגדל. כיום קיימים סוגים רבים של פינת אוכל נפתחת, בדגמים, צורות וחומרי גלם מגוונים.

פינות אוכל עגולות - ללא גבולות

פינות אוכל עגולות הן פתרון נהדר לחללים קטנים, מאחר וצורתן העגולה ונטולת הפניות, או ה"גבולות" יוצרת תחושה של מרווח. יתרון נוסף בפינה כזו הוא היכולת להוסיף עוד כסא או שניים מסביב. כיום ניתן למצוא גם שולחנות עגולים אותם ניתן לפתוח לצורת אליפסה, והמראה מאד יפה לעין, בנוסף לנוחות. פינות אוכל עגולות יוצרות גם מראה מהודר ויוקרתי, ובשנות השבעים היו להיט בבתים רבים, וחוזרות עכשיו לככב בבתים ישראלים רבים.

פינות אוכל - פתרונות הנדסיים מרשימים

כיום ישנם סגנונות רבים של פינות אוכל ופתרונות מעולים לכל חלל בו אמורות להיות פינות אוכל אלו. קיימות פינות אוכל מרובעות בעלות מראה חגיגי ומכובד, מלבניות, עגולות, אליפסה, וכן פינות אוכל למטבח. גם בחומרי הגלם המגוון רחב מאד והן עשויות עץ מלא, שילוב של עץ וזכוכית, רגליים מפורזלות מברזל לשולחנות, עיצובים כפריים וחמימים, אולטרא מודרניים ועוד. המגוון הרחב מאפשר להתאים פינות אוכל לשאר הריהוט בבית, ואם מדובר בבחירת פינות אוכל למטבח, ניתן בקלות להתאים אותן לצורת וצבעי המטבח וליצור מראה אחיד והרמוני.
המראה הלבן בפינות אוכל נכנס בשנים האחרונות והפך מבוקש מאד. פינות אוכל לבנות מעניקות מראה יוקרתי ומכובד מאד לבתים, ופינות אוכל לבנות קטנות, יוצרות תחושה של גודל ומרווח, בניגוד לכהות יותר.
בישראל, בשל תנאי האקלים ומאפייניו, מומלץ לא לבחור בפינות אוכל העשויות עץ מלא, מאחר ולעץ זה יש נטיה להתרחב בחום, והדבר יכול ליצור סדקים במשטח השולחן, ואף לעיוותים בצורתו. ישנם פתרונות אחרים, המשלבים חומרים העמידים יותר בפני החום והלחות הישראלית.

בעת קניית פינת אוכל חשוב להגיע עם מידות מדויקת של האזור אליו היא מיועדת, ולהגדיר צרכים. האם זו פינה לשימוש יום יומי או רק לאירוח? לכמה נפשות וכיוצ"ב. עוד חשוב לנסות ולשבת פיסית על הכסאות, ולראות אם הם נוחים למצבי אכילה, למרות שברוב המקרים הכסאות הם בגובה סטנדרטי, אולם לעיתים תגלו שהם מעט גבוהים או נמוכים יותר מהסטנדרט.
עוד זכרו, כי קנייה של פינות אוכל היא לתקופה ארוכה, ואל תקנו פינה כזו, לפני שתהיו בטוחים בבחירתכם ושלמים עימה.