ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

פינות אוכל עגולות

דף הבית >> מאמרים >> פינות אוכל עגולות

פינות אוכל עגולות - פינות אוכל מעוצבות, עיצוב פינות אוכל

פעמים רבות אנו נתקלים בפני תקופה של שינויים וחידושים בבית: לפני החגים, בתקופת האביב, בעת מעבר דירה, בעת רכישת דירה חדשה או בעת שיפוץ כללי של הבית. חלק ניכר מן השיפוצים הנדרשים סובב סביב המטבח, אך חלק לא פחות בקטגוריית האוכל, המשלים את עיצוב המטבח הוא עיצוב פינות אוכל.

כיום עומדות בפנינו אפשרויות רבות, אין ספור ומגוון רחב ביותר של פינות אוכל מעוצבות במגוון עצום של צורות, צבעים ועיצובים. במאמר זה נסקור את השימושים השונים של פינות אוכל עגולות, וננסה להבין מהי הדרך הטובה ביותר לשלבן בשיפוץ או עיצוב מחדש של אזור האוכל בבית.

קימורים וקיעורים

כאשר אנו מעוניינים לשלב פינות אוכל עגולות בחלל הבית, חשוב להתאימן למקום אשר יכול להכיל את פינת האוכל מבלי לשבור את העיצוב הטבעי של חלל הבית. פינות אוכל עגולות בדרך כלל מהוות השלמה יפה לחלל מרובע וסימטרי, עדיף בצורת ריבוע. צורת העיגול של פינת האוכל יכולה לספק השלמה נאה מבחינת השימוש במרחב הפיזי של כל חלל מרובע, כאשר פינת האוכל מהווה את מרכז החלל, והשטח שמסביב לפינת האוכל פנוי להכלת היושבים בחלל זה. כאשר אנו בוחרים את המידות הרצויות של פינות אוכל עגולות, כדאי להשאיר מספיק מקום לכיסא כאשר שפתו נמצאת במקביל לקו הסיום של השולחן, ומקום נוסף למעבר מסביב לכיסא זה לצורך הגשה, מעבר בין הכיסאות ולאירוח נוח ויעיל.

עיצוב פינות אוכל בהתאמה אישית

אם אין בנמצא חלל מרובע שיכול להכיל בצורה המושלמת פינות אוכל עגולות, וקיים הרצון לפינות אוכל שכאלו, ניתן להזמין עיצוב פינות אוכל בהתאמה אישית, לפי מידה מוגדרת ובשילוב של צורות. למעברים או מסדרונות צרים יותר, ניתן להזמין פינות אוכל חצי עגולות שמנצלות את שטח המעבר בצורה האולטימטיבית ומאפשרות מעבר נוח בין הכיסאות המוזזים לאחור, ואת שטח הקיר המירבי.

פינות אוכל לאירוח וליופי

השימוש העיקרי של פינות אוכל עגולות הוא כמובן לאירוח ולאכילה מסביב לשולחן, אך כאשר אין יושבי הבית או אורחיהם משתמשים בפינות אלו לצורך אכילה, השולחן והכיסאות יכולים להוות פריט עיצובי מיוחד ביותר. ניתן לבחור שילוב של מפה שתתאים לצבעים הטבעיים של החלל בו מוצבת פינת האוכל, יחד עם אגרטל פרחים (אמיתיים או מפלסטיק), או פסלוני קרמיקה קטנים של מאכלים או פירות.

פעמים רבות פינות האוכל שבביתנו משמשות אותנו לקריאה בשעות הביניים, לישיבה על כוס קפה או לפטפוט קצר שבין משימה למשימה. כאשר אנו בוחרים עיצוב פינות אוכל שמתאים לנו, חשוב לקחת בחשבון את האופי הייחודי של יושבי הבית ולהתאים את החפצים שיימצאו על השולחן, או את השטח הפנוי שלו לצרכים של יושבי הבית.