ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

פינות אוכל מרובעות

דף הבית >> מאמרים >> פינות אוכל מרובעות

פינות אוכל עגולות או מרובעות? פינות אוכל זולות או פינות אוכל יוקרתיות? פינות אוכל בעלות מראה מודרני או קלאסי? רבות הן השאלות הנשאלות בכל הקשור לבחירת פינות אוכל.

במאמר זה נסקור את היתרונות שבבחירת פינות אוכל מרובעות, אך חשוב לציין כי אין זו האפשרות היחידה, וכי האפשרויות בבחירת פינות אוכל הן רבות וטובות.

תחימה של חללים פתוחים

בגלל צורתן התחומה והמסודרת, פינות אוכל מרובעות יכולות לשמש אותנו לצורך תחימה טבעית של חללים פתוחים. פעמים רבות בתים מכילים מעין חצאי חדרים, בעלי שני קירות בלבד לצורך פינת ישיבה, חלל זה נקרא בפי העם חצי חדר, וכאשר אנו מעוניינים לרכוש או לשכור בית, יצויין במעמד ההתעניינות מספר החדרים, כאשר תוספת של חצי מתייחסת בדרך כלל לחלל שכזה. במידה וחצי החדר בולט ונמצא במקום מרכזי יחסי בבית, פינות האוכל המרובעות יכולות לשמש אותנו כמוקד תחימה מרכזי בגלל צורתו הישרה לחלל זה. ההרגשה של פינת אוכל מרובעת בחלל פתוח משני צידיו היא הרגשה של סגירת החלל מבחינה פונקציונאלית ללא השימוש בקיר, דלת או וילון שחוסמים לגמרי את הגישה לחלק זה של הבית.

מקסימום מרחב

פינות אוכל מרובעות מאפשרות לנו הושבה נוחה של מקסימום אנשים מסביב לשולחן. בניגוד לפינות אוכל עגולות, מספר היושבים קבוע ומוגדר מראש לאו דווקא על ידי מספר הכיסאות שסובבים אותן אלא על ידי כמות האנשים שאפשר להושיב מסביבו.

בנוסף, קיים מבחר רחב של פינות אוכל מרובעות המאפשרות הרחבה של השולחן מארבעה אנשים לשישה או שמונה, ומשישה אנשים לשמונה ואף שניים עשר מסובים. הפתיחה מתאפשרת בזכות שתי לוחות עץ הממוקמות מתחת לשולחן המרכזי, אותן ניתן לשלוף באמצעות הדיפת שני חצאי השולחן לשני צדדיו והצבתם של שני לוחות העץ בחלל שנוצר בין שני לוחות העץ המוזזים.

חסכון במקום

בבתים אשר מספר הנוכחים בהם נמוך יחסית, ניתן להצמיד את השולחן המרכזי של פינות אוכל מרובעות לקיר, או לשני קירות, ובכך לחסוך במקום כאשר אין צורך ביותר מארבעה מסובים. בעת אירוח של כמות אנשים גדולה יותר מכמות הסועדים הממוצעת לבית ניתן להזיז את השולחן לחלל מרכזי, לפתוח אותו ולאפשר הגדלה של מספר המסובים.

עלויות ייצור נמוכות

בעת הייצור של פינות אוכל מרובעות, הנגר בוחר את לוח העץ המבוקש מתוך מאגר החומרים המצוי ברשותו, וחותך אותו לפי הגודל המבוקש. ברוב המקרים לוחות העץ מגיעים בגדלים סטנדרטיים של מטר ועשרים על שני מטר וארבעים, מהם ניתן לחתוך את המידות המבוקשות. מכיוון שחיתוך ישר קל הרבה יותר מחיתוכים קעורים או קמורים, עלויות הייצור של פינות אוכל מרובעות תהיינה נמוכות ברוב המקרים מאלו של שאר פינות האוכל. עם זאת, לא תמיד הדבר מבטיח כי עלויות המכירה תהיינה בהתאמה לעלויות הייצור.