ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

פינות אוכל יוקרתיות

דף הבית >> מאמרים >> פינות אוכל יוקרתיות

מה ההבדל בין פינות אוכל רגילות לפינות אוכל יוקרתיות? היכן אוכל להשיג פינת אוכל יוקרתית מבלי לקרוע את הכיס, ומה עליי לבדוק בעת בחירת המקום הנכון לייצור פינת האוכל שלי? במאמר זה ריכזנו בפניכם מידע בסיסי למתעניין ברכישת פינות אוכל יוקרתיות.

מה הופך את פינת האוכל שלי ליוקרתית?

כפי שכולנו יודעים, יוקרה היא לאו דווקא פונקציה של מחיר, אלא של מראה, ושל הרגשת האיכות הנובעת מהמוצר היוקרתי. פינות אוכל יוקרתיות לא חייבות להיות דווקא בצורות פנטסטיות שלא נראו כמותן, או בשילובי חומרים מבהיקים ונוצצים, פינות אוכל עגולות יכולות להיות יוקרתיות אם הן נעשו בטוב טעם ובהקפדה הנכונה. לעתים דווקא התוספות לפינת האוכל שלנו הן אלה שקובעות את מראה היוקרה שלהן. נוכל להוסיף פריט לא שגרתי כמו אגרטל מעוצב, תמונה עומדת במרכז פינת האוכל, כיסאות ייחודיים ומעוצבים ולהשאיר את השולחן שלנו במראה הקלאסי.

כמובן שנוכל גם למצוא פינות אוכל יוקרתיות שעשויות בידי אמן ומהוות פיסה של יופי בשילוב חומרים, צבעים, סגנונות ועיצובים. הכל תלוי בתפיסת היוקרה הפרטית שלכם.

באילו חומרים משתמשים בעת ייצור פינות אוכל יוקרתיות?

מכיוון שעיצוב פינות אוכל יוקרתיות אינו מוגבל בצבע, בחומר או בצורה, ניתן למעשה להשתמש בכלל החומרים המצויים בידי המעצב. פינות אוכל מעוצבות בידי אמן תזכנה ברוב המקרים לשילוב של חומרי עץ רגילים כמו אלון, אגוז, אורן, בוק ועוד, יחד עם מתכת, זכוכית, שילובי פסיפס או אבנים יפות ועוד. ניתן לומר כי בחירת החומרים לעיצוב פינת אוכל יוקרתית אינה מוגבלת והיא נטייתם המשולבת של המעצב ושל המזמין של פינות אוכל אלו.

סדרות קטנות ואיכותיות

לעתים נוכל למצוא פינות אוכל יוקרתיות המיוצרות בחנויות, נגריות או ברשתות מעצבים. בדרך כלל נוכל למצוא פינות אוכל מעוצבות ויוקרתיות בסדרות קטנות ואיכותיות. פינות אוכל אלו שומרות על היוקרה שלהן בזכות מספרן הקטן ובזכות העובדה שאין הן מופצות ברבים בהפצה המונית, אלא נשארות בנחלת הבודדים המאושרים שהספיקו לרכוש אותן. בדרך כלל פינות אוכל אלו נהנות מחוזק ועיצוב ייחודיים מכיוון שהן הפריטים המיוחדים יותר של חנויות או רשתות המתמחות בתחום.

עיצוב פרטני של מעצב

אחת האפשרויות הנפוצות יותר בהזמנת פינות אוכל יוקרתיות היא הזמנה עיצוב פרטי של מעצב, אדריכל או נגר מקצועי. ניתן לעצב גם בעצמכם את פינת האוכל המבוקשת ולהשוות לה מראה יוקרתי לפי הטעם האישי, ולהגיש את הסרטוטים לבדיקה מחודשת אצל איש המקצוע המבצע. כשבוחרים את איש המקצוע, חשוב לוודא כי הוא מיומן, בעל ניסיון ובעל אמינות גבוהה.

לסיכום, ניתן לראות כי פינת אוכל יוקרתית היא לא רק שאלה של מחיר, אלא גם שאלה של טעם אישי, יכולת בחירה בין מגוון אינסופי של אפשרויות, ותפיסת היוקרה האישית של המזמין.