ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

רהיטים - עיצוב ותוכן

דף הבית >> מאמרים >> רהיטים - עיצוב ותוכן

רהיטים – מחדר השינה ועד למשרד

לעיתים אנו נוטים לשכוח עד כמה רהיטים מהווים חלק מרכזי בחיי היום-יום שלנו. אבל איך שלא ננסה להפוך את זה, רהיטים תמיד היו ותמיד יהיו בעלי משמעות גדולה עבורנו בשל הנגיעה שיש להם בכל תחומי חיינו.
זה מתחיל במספר רהיטים הממוקמים בסלון בו אנו מעבירים את שעות הפנאי שלנו בניהם ניתן למצוא ספות, כורסאות, מזנונים ושידות. זה ממשיך בפינת האוכל שם אנו נוהגים לקיים ארוחות משפחתיות, עובר למגוון רהיטים המוצבים בגינה שלנו בהם אנו משתמשים בכל פעם שמתחשק לנו להירגע באוויר הצח, ומלווה אותנו גם למשרד שם נמצא רהיטים מסוגים שונים ההופכים את מקום העבודה לנוח וידידותי יותר ומאוחר יותר למקום אליו אנחנו נכנסים כדי למלא את המצברים לקראת יום חדש – חדר השינה.
רהיטים ממלאים כל דקה ביום שלנו ולכן בחירת רהיטים היא בעלת השפעה מכרעת על איכות החיים שלנו.

רהיטים – היבטים מעשיים

כדי לבחור רהיטים שישפרו את איכות החיים שלנו עלינו לחפש כאלו שבשלב הראשוני עונים על שני פרמטרים בסיסיים – פרקטיקה ועיצוב.
בחלק הפרקטי של רהיטים אנו צריכים לבחון כל רהיט לגופו ועל סמך הייעוד שלו. ההתפתחות בענף זה היא מטאורית והיום נוכל למצוא שפע של רהיטים לכל שימוש באיכות גבוהה. כך, אם נרצה למשל לבחור רהיטים לפינת האוכל שלנו נתחשב בפרמטרים כמו מיקום, מספר הנפשות במשפחה, תקציב, איכות החומר, אפשרויות להגדיל את השולחן בשעת הצורך ועוד. ברגע שנאסוף את כל המידע הזה נוכל למצוא נתיב ברור בין אלפי האופציות העומדות לרשותנו בעת בחירת רהיטים. כך נחסוך לעצמנו זמן יקר ונוכל להגיע לבחירה הנכונה ביותר עבורנו. זהו תהליך שאנו חייבים לעבור, לא משנה באיזה סוג של רהיטים מדובר.

רהיטים – היבטים עיצוביים

החלק השני לו יש להקדיש לא פחות זמן בעת בחירת רהיטים הוא החלק העיצובי. רהיטים, בכל מקום ופינה בבית, בגינה או במשרד תופסים נתח מאוד דומיננטי בקביעת המרקם העיצובי של סביבתם. המודעות לאסטטיקה הגיעה בשנים האחרונות לגבהים חדשים והביאה עימה שלל עיצובי רהיטים מרהיבים ורעננים.
הדמיון והיצירתיות הם בלתי סופיים ועובדה זאת באה לידי ביטוי בעיצובי רהיטים מודרניים. כדי ליצור סביבה הרמונית עלינו לבחור רהיטים שישתלבו האחד עם השני וכן עם יתר הפריטים בסביבה. ברוב המקרים מומלץ להחליט מראש על קונספט עיצובי ולהתאים אליו רהיטים המשתלבים בקונספט זה, מוסיפים לו עניין, ריגוש וצבע.
רהיטים שנבחרו בקפידה יכולים לשרת אותנו בנאמנות שנים רבות. במידה ונבחר רהיטים לבית, לחצר או למשרד על פי הפרמטרים הפרקטיים והעיצוביים נוכל להיות בטוחים שעשינו את הבחירה הנכונה.