ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

רהיטים - סגנונות עיצוב

דף הבית >> מאמרים >> רהיטים - סגנונות עיצוב

עיצוב רהיטים לכל אחד הסגנון שלו

עיצוב רהיטים מגיע בשנים האחרונות לדרגות אמנות גבוהות ביותר. העולם צמא כל הזמן לחידושים, לאסטטיקה מרעננת, ליצירתיות שאינה יודעת גבול - התחום של עיצוב רהיטים מספק את הצורך הזה חדשות לבקרים.
קשה להתעלם מהמהפכה העיצובית שעוברת על העולם בשנים האחרונות. גם אם תחום העיצוב רחוק ממך כרחוק מזרח ממערב תתקשה להישאר אדיש למגוון העצום של רהיטים שמקיפים אותנו ומוסיפים עניין וצבע לחיים.
הרהיטים תופסים חלק מאוד דומיננטי ביצירת המרקם העיצובי שמקיף אותנו ומשפיעים באופן ישיר על האווירה השוררת בבית, במשרד או בחצר ומכאן חשוב להתחבר אל סגנון העיצוב שלהם.
לכל אחד ישנו סגנון עיצוב רהיטים שמתאים לו ולסביבתו. אנו נעסוק במאמר זה בשלושה סגנונות בולטים של עיצוב רהיטים.

עיצוב רהיטים בסגנון מינימליסטי

סגנון עיצוב רהיטים שזוכה לפופולאריות רבה בשנים האחרונות הוא העיצוב המינימליסטי. עיצוב רהיטים מין הסוג הזה דוגל במעט רהיטים כאשר הצבעים השולטים בו הם לבן וכסוף. המדינה המובילה בסגנון העיצוב המינימליסטי היא שבדיה שהתוותה לאורך השנים את הקו של עיצוב רהיטים בעלי פונקציונאליות גבוהה, צבעים בהירים ובדים בהדפסים של משבצות ופסים.
גישת עיצוב הרהיטים המינימליסטית כפי שבאה לידי ביטוי בעיצוב השבדי שמה דגש על "ניקיון עיצובי", פשטות ויעילות. דוגמאות של רהיטים בסגנון העיצוב הזה לא קשה למצוא, והן מביאות אלינו רהיטים בעלי קלילות, פשטות עיצובית ומחירים השווים לכל כיס.

עיצוב רהיטים בסגנון טבעי

סגנון עיצוב רהיטים נוסף המככב בבתים רבים הוא הסגנון הטבעי. זהו למעשה סגנון המנוגד לסגנון המינימליסטי משום שהוא דוגל בצבעים חמים וטבעיים. כיום ניתן לזהות שני סוגי השפעות של הטבע על תחום עיצוב רהיטים: בסוג הראשון משתמשים המעצבים בחומרים טבעיים על מנת לעצב רהיטים דוגמת עצים, זכוכית ומשי. בסוג השני מייצרים המעצבים רהיטים בהשראת הטבע תוך שזירת מוטיבים נטורליסטים כגון עלים ופרחים. אנשים רבים המחפשים להשרות בביתם אווירה חמימה ונעימה בוחרים בסגנון עיצוב זה.

עיצוב רהיטים בסגנון קלאסי

סגנון עיצוב רהיטים אחרון בו נעסוק הוא הסגנון הקלאסי הדוגל בפריטים רבים ובצבעים חמים. בסגנון זה נוכל למצוא רהיטים מעוצבים בצורה מעוגלת המזכירה רהיטים שהיו נפוצים בעולם לפני מאות שנים אך לעולם לא יאבדו את הרלוונטיות שלהם. לרוב נמצא רהיטים בסגנון הזה מעוצבים בצבעי חום ואדום המשדרים חום. מדהים לראות איך רהיטים שהיו רלוונטיים בתקופת לואי ה - 14 עדיין פופולאריים גם היום במאה ה-21.