ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

פינת אוכל זכוכית

דף הבית >> מאמרים >> פינת אוכל זכוכית

למה כדאי להציב בחלל פינת אוכל זכוכית?

פינת אוכל מזכוכית מהווה את אחד השידרוגים העיצוביים הראשונים במעלה בכל חלל. פינת האוכל מזכוכית מספקת כמה וכמה יתרונות משמעותיים שחשוב להביא בחשבון. ראשית, הצבת פינת אוכל מזכוכית תורמת למשחקי האור בבית והופכת אותו למואר הרבה יותר. מעבר לכך, הצבת פינת אוכל זכוכית היא דרך בטוחה לגרום לחלל קטן באופן יחסי להראות גדול. שנית, הזכוכית שלעצמה היא חומר מרשים ומזמין.

לא רק חומר גלם יוקרתי ואיכותי

מעצבי פנים רבים בוחרים להציב פינת אוכל מזכוכית בשל היותה חומר יוקרתי, המשדר אצילות ומודרניות לצד חמימות ואינטימיות. בשל העובדה שפינות אוכל הן מוקד מרכזי כל כך בבית, הרושם האישי שיוצרת הזכוכית משליך על התחושה החמה בכל הבית.

יכולות השינוע והנקיון

פינת אוכל זכוכית היא הנוחה ביותר הן מבחינת יכולות שינוע והן מבחינת אפשרויות הניקוי. אין כל ספק, כי ניקוי פינת אוכל זכוכית הוא קל, נוח וזול יותר מניקוי פינת אוכל העשויה מחומרים כמו שיש או עץ. במקרים רבים, פינת אוכל זכוכית היא גם קלה יותר ונוחה יותר להזזה ממקום למקום במקרה הצורך. בסופו של דבר, היתרונות בהצבת פינת אוכל זכוכית הם משמעותיים ביותר, והופכים את הבחירה באותן פינות אוכל זכוכית לאפשרות הכדאית ביותר מבין כל פינות האוכל השונות המוצעות למכירה בשוק.

איזה פינת אוכל כדאי לבחור?

לאחר שהחלטנו כי ברצוננו לרכוש פינת אוכל מזכוכית, עלינו להחליט איזה סוג לרכוש מבין המגוון הרחב המוצע. יש להתייחס לנקודה זאת באופנים שונים. למשל, מומלץ לבדוק את השימושיות והפרקטיות של פינות אוכל זכוכית כדי לבחון גודל, יכולת הרחבה וכיוצא באלה. בחינת גודלה של פינת אוכל זכוכית נוגעת גם היא לשני פרמטרים שונים.

שימו דגש על הגודל ועל מספר הנפשות

חשוב לבדוק מהו גודל החלל שבו אנו מתכוונים להציב את פינת האוכל שנרכוש, ולוודא כי אכן נבחר את הפינת האוכל מזכוכית המתאימה לחלל החדר. חשוב להשאיר לצידי פינת האוכל גם מרווח נוח וגדול דיו לישיבה נוחה ומפנקת. מעבר לכך, בהתייחס לגודלה של פינת אוכל זכוכית, חשוב להביא בחשבון את מספר הנפשות בבית, וכן את הצורך המשתנה ממשפחה למשפחה בנוגע ליכולות האירוח. רכישת פינת אוכל זכוכית מסוג אחד יכולה להתאים למספר מקומות רב יותר. לעומתה, ניתן לרכוש פינת אוכל זכוכית המיועדת למספר סועדים מצומצם. כמובן שלא ניתן לנתק את גודל החלל שמוקצה בביתנו להצבת פינת אוכל זכוכית ממספר הסועדים שיוכלו לשבת סביבו, אך חשוב לשקול את שני השיקולים הללו בנפרד ולקבל החלטה בהתאם.