ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

מזנונים מעוצבים

דף הבית >> מאמרים >> מזנונים מעוצבים

מזנונים מעוצבים לא צריכים להיות נחלתם של העשירים בלבד

מזנונים מעוצבים הם פיתרון אידיאלי לא רק עבור בתי יוקרה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, מחירם של מזנונים מעוצבים אינו חייב להיות גבוה בהרבה ממזנונים רגילים. שאלת המפתח היא מי מייצר את המזנונים, ומה הם חומרי הגלם בהם נעשה שימוש. עוד צריך לזכור, כי מזנונים מעוצבים באיכות גבוהה ישמרו על צורה וצבע לאורך שנים רבות, ובכך יחסכו מאיתנו הוצאות נוספות. מפרספקטיבה כזאת ניתן ללמוד כי השאלה, האם לרכוש מזנונים מעוצבים היא לא רק פונקציה של מחיר, אלא בעיקר של טעם אישי ושל אסתטיקה.

הבולטות והמחשבה

מזנונים מעוצבים יכולים להיות מעץ אלון, מייפל, ממתכת או מברזל. כך או אחרת, מזנונים מכל סוג הם הכרזה אסתטית, שלא ניתן להשיג בעזרת רהיטים אחרים. מלבד הבולטות שמקבלים מזנונים מעוצבים בסלון או בכל חלק אחר של הבית, הם מעידים על השקעת מחשבה. אך למרות היתרונות הברורים של מזנונים מעוצבים על פני המזנונים המסורתיים, צריך לקחת בחשבון גם את שיקולי הפונקציונאליות.

לא לשכוח את הצרכים המקוריים

גם כאשר בוחרים מזנונים מעוצבים לא כדאי לוותר על הצרכים לשמם נרכש המזנון. במידה ותפקידו של המזנון להיות רהיט המכיל מסמכים אישיים למשל, יש להתעקש על מגירות אישיות וכדומה. לעומת זאת, מזנונים מעוצבים שמוצבים בסלון צריכים להיות מגוונים יותר ולהציע מגוון פתרונות אחסון שונים. במידה ואתם לא יודעים איזה סוג של מזנונים מעוצבים מתאים לכם, נסו להתייעץ עם אנשי מקצוע. לרוב תגלו שלמרות שהצרכים שלכם אולי שונים מצרכים של אנשים אחרים, ניתן ללמוד מהניסיון ובכך לחסוך עלויות מיותרות.

סגנונות שונים לרהיט אחד

בשנים האחרונות ניתן לראות הרבה מזנונים מעוצבים, אשר לא נוקטים בקו עיצובי אחד אלא משלבים בין כמה סגנונות שונים. גם במקרה הזה הפיתרון לא חייב להתאים לכל סוגי הבתים, ותלוי בשילוב עם שאר הרהיטים. בכל מקרה, החלטה על רכישת מזנונים צריכה להיות בתיאום מלא בין כל בני המשפחה על מנת להבטיח הנאה של שנים רבות מהרהיט.

בואו להתרשם מקרוב

במקרים רבים, מתגלה כי המזנונים שנראים בתמונות אינם מתאימים לאופי הבית, ולכן כדאי לגשת אל אולמות התצוגה ולהתרשם מקרוב. בצורה כזו גם ניתן לקבל מושג על איכות הרהיט, עמידותו וכמובן הרושם שהוא משאיר. המטרה בסופו של דבר היא לרכוש רהיטים רק פעם בכמה שנים ולא להחליף מזנונים בכל חודש, ולכן עדיף לקחת את הזמן לפני הרכישה, ולוודא כי החברה המייצרת אמינה ובעלת ניסיון על מנת לספק לנו את השירות הטוב ביותר.