ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

מזנונים לטלוויזיה

דף הבית >> מאמרים >> מזנונים לטלוויזיה

הרבה יותר ממזנון לטלוויזיה

מזנונים לטלוויזיה הם לא רק רהיט פונקציונאלי לסלון, אלא מרכזים את מרבית תשומת הלב בסלון. מלבד העובדה שהטלוויזיה נמצאת רוב הזמן על הקיר המרכזי בבית, מזנונים הם הדרך הטובה ביותר להכיל ברהיט אחד את כל סוגי מערכות המדיה. מזנונים לטלוויזיה הם פתרון אידיאלי למערכות סטריאו, רמקולים, ממירים ואפילו תקליטים או ספרים. מזנונים לטלוויזיה הם למעשה שם כולל לריכוז המוצרים המלווים את החיים התרבותיים שלנו, ולכן ראוי לשמור להם מקום של כבוד בין שלל הרהיטים. אך כיצד מחליטים איזה סוג של מזנונים לבחור, ומה היא הדרך הטובה ביותר לשלב בין המזנונים לבין שאר האלמנטים בסלון ובבית?

איזה דגם של מזנונים לטלוויזיה מתאים לכם?

ראשית, כדי להחליט על מזנונים לטלוויזיה, צריך לשים לב לדגמים השונים. לצד מזנונים לטלוויזיה העשויים עץ ישנם גם מזנונים ממתכת, ברזל או זכוכית. בנוסף, ניתן לשלב בין מזנונים העשויים משני סוגים של חומר גלם. מזנונים מודרניים מציעים למשל משטחי זכוכית על גבי מסגרת עץ, או מעמד מתכת וברזל יחד עם משטח עץ. כך או כך, מזנונים לטלוויזיה אמורים לתת מענה לאורך שנים רבות, ולהיות מחומרים איכותיים מספיק על מנת להחזיק מעמד.

איפה אתם הולכים למקם את המזנונים?

עניין אחר אשר יכול להקל עלינו בעת בחירת מזנונים לטלוויזיה הוא סינון בעזרת בחינת רגלי המזנון. במידה ומדובר על גלגלים, המזנונים אידיאליים לבתים, בהם יש צורך להחליף את המיקום בתדירות גבוהה. מצד שני, מזנונים לטלוויזיה בעלי רגליים ללא דסקיות צריכים להיות בעיצוב הנכון, על מנת להתאים למיקום שלהם לאורך זמן. כאשר מדובר על מזנונים לטלוויזיה מהסוג הזה צריך לחשוב באיזה מרחק ממקמים את הספה, הסלון או השולחן.

לכל משפחה מתאים מזנון אחר

בגלל ההיצע הגדול של מזנונים לטלוויזיה והסוגים השונים מהם הם בנויים, צריך לחשוב גם על מספר הנפשות בבית והגיל הממוצע שלהם. משפחה ברוכת ילדים לא יכולה להרשות לעצמה מזנוני זכוכית, ומצד שני מזנונים קלאסיים יכולים, שלא להתאים לזוגות צעירים. כמו בכל סוג של עיצוב, גם בכל הקשור אל מזנונים לטלוויזיה ישנן העדפות אינדיבידואליות אותן כדאי לקחת בחשבון. המזנונים אמורים לשרת אותנו, ולכן הבחירה צריכה לשלב בין פרקטיקה, איכות ויופי מבלי לוותר על הצרכים הבסיסיים. נסו להתייעץ עם חברים או עם אנשי מקצוע לפני הבחירה הסופית ורכישת המזנונים, וכך תוכלו לוודא כי לקחתם בחשבון את כל השיקולים האפשריים. בשורה התחתונה, אף אחד אינו רוצה להשקיע סכום כסף גדול ברהיט שלא ישמש אותו בצורה לה הוא ציפה.