ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

מזנון מוסיף המון

דף הבית >> מאמרים >> מזנון מוסיף המון

מזנון - פתרון אסטתי

מזנון לא החל דרכו כמזנון המוכר לנו כל כך כיום. הכול החל כאשר חיפשו פתרון אסתטי ופונקציונאלי לאחסון דברים וחפצי נוי. אז, בתקופות קדומות, היו עושים שימוש בארגזים, תיבות או קופסאות ועם הזמן הגיע תורה של השידה וכיום השידה הפכה למזנון. מזנון גבוה ונישא שמשמש לאחסון ונוי גם יחד.

מזנון – שילוב של פונקציונאליות ואסתטיקה

אם תשימו לב הסלון הישראלי כולל בתוכו כמעט תמיד – מזנון, ולא בכדי. יש יתרונות רבים להצבת מזנון בסלון. שם אנחנו מאחסנים את כלי הכסף החגיגיים שלנו, ואת סט הצלחות שמיועד לחגים, שם אנחנו יכולים לאחסן פריטי חשמל, דיסקים, מגבות או כל פריט אחר שאין לו מקום אחר בבית. על גביו אנחנו ממקמים את הטלוויזיה, ספרים, את הדי.וי.די ואת המערכת.
אך מעבר להיותם של מזנונים כלי יעיל לאחסון הם גם מאפשרים לנו להציג לראווה פרטי נוי. על גביהם אפשר להניח בובות, פורצלן, אגרטלים, פירות וחפצי נוי.
תכלו למצוא כיום בקלות מזנונים בעלי מגירות או כאלו בעלי מספר רב של מדפים וליהנות משילוב מושלם של יופי ופונקציונאליות.

החומרים מהם עשויים מזנונים

במילניום החדש, קל למצוא מזנון. ישנו מבחר עצום של סוגים ועיצובים – כל שעלינו לעשות זה רק לבחור. לרשותנו עומדים מזנונים עשויים עץ או כאלו עשויים מתכת, מזנונים עשויים קש או עשויים רטאן, ישנם מזנונים עשויים פלסטיק או זכוכית וכאלו המשלבים בין כמה חומרים.
חשוב לבחור מזנון עשוי מחומרים איכותיים, כאלו שעומדים במבחן הזמן והתוצאה ולא להתפתות אך ורק למראה עיניים.

מזנונים עשויים עץ המשלבים זכוכית הם ללא כל צל של ספק הטרנד הכי חם כיום, שכן הם משלבים בין מוטיבים טבעיים של עץ לבין מוטיבים היטקיסטים וקרים של זכוכית. אך חשוב לציין כי לא דעכה הפופולאריות של מזנונים העשויים מאה אחוז עץ.
אם אתם מעוניינים ליצור אווירה מינימאליסטית הייטקיסטית בביתכם הפרטי אזי – מזנון עשוי מתכת יכול בהחלט להיות התשובה עבורכם. האווירה המתכתית תעשייתית שהוא ישרה בהחלט יכולה להביא למראה עיצוב עכשווי.

מזנון - להלביש את הסלון

אם כן, נראה כי לא נס ליחו של המזנון. מזנון עדיין משחק תפקיד חשוב בעיצוב הסלון הישראלי ומאפשר לנו ליהנות מפריט עיצובי מרהיב הטומן בחובו גם יתרונות פונקציונאליים. אם תעצמו את העיניים ותנסו לדמיין את הסלון שלכם נטול מזנון בוודאי תחושו שהסלון – עירום !