ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

חדרי שינה מעוצבים

דף הבית >> מאמרים >> חדרי שינה מעוצבים

חדרי שינה - חדר שינה מעוצב

חדרי שינה מעוצבים, בולטים כיום בקו עיצוב יוקרתי. חדרי השינה הם החדרים בהם אנו מבלים שעות לא מבוטלות ממהלך ימי חיינו. גם אם נהוג לחשוב כי את מרבית היום אנו מבלים בין הסלון למטבח, הרי שבחדרי השינה אנו מבלים לא פחות אם זה לפני השינה, התפנקות עם הבעל והילדים. חדרי שינה מנעימים את השהות כך שרצוי שחדרי השינה יהיו נוחים כמו גם מעוצבים ושימושיים. כל הרהיטים שאנו מציבים בחדי השינה הם שימושיים וראוי להתאים בניהם בכדי שעיצוב חדר השינה יהיה הכי טוב שאפשר.

חדרי שינה מעוצבים כיצד עושים זאת

על מנת לעצב חדר שינה, יש בראש ובראשונה להבין באיזה ציוד אנו מאכלסים אותו. הריהוט שלרוב אנו רוכשים משתנה בין חדר ילדים לבין חדרי שינה מעוצבים של ההורים. חדרי שינה של ההורים בדרך כלל מכילים ארון בגדים בעל שלוש או שני דלתות, מיטה זוגית הכוללת שתי שידות אחת בכל צד, שידת איפור הכוללת מראה ועוד. זהו הריהוט הבסיסי שקיים בכל חדר שינה. להבדיל חדרי שינה מעוצבים של ילדים כוללים מיטה, ארון בגדים, ספריה, ארון נעליים ועוד. ככל שנשקיע בחד הילדים כך ינעם להם לשהות בו.

חדרי שינה מעוצבים לילדים

חדרי שינה של ילדינו, הם האזור החשוב ביותר בבית עבורם. בתקופת הילדות, עיסוקם העיקרי של ילדינו הוא הכנת שיעורי בית ומשחקים במחשב. ככל שחדר השינה שלהם יעוצב על פי דרישתם וטעמם האישי (כמובן עם הדרכה מצידינו ההורים), כך הם ישהו בו ויהיו עסוקים בענייניהם ולא ישהו בסלון מול הטלוויזיה. בגילאי הבגרות של ילדינו הם כבר זקוקים לפרטיות. רוב רובם של הילדים המתבגרים, נוהגים לסגור את דלת חדר השינה ולבלות בו בגפם. ככל שנשקיע באותם חדרי שינה מעוצבים של ילדינו המתבגרים, כך הם יעדיפו לבלות בחדר ולא לשוטט ברחוב. אווירת הנוחות והרוגע על פי טעמו של המתבגר, תשמור עליו מוגן בין כותלי הבית ומה רוצים ההורים פרט לידיעה שילדיהם מוגנים מכל משמר.

חדרי שינה מעוצבים על ידי מומחים

מעצבים רבים עוסקים במלאכת העיצוב ומשקיעים את כוחם ומרצם בכדי לגרום לחדרי השינה שלנו, להיראות במיטבם. קיימות שתי אופציות שאותן אנו יכולים לקחת בחשבון, אופציה ראשונה היא לעצב את חדרי השינה שלנו בכוחות עצמינו ואילו אופציה שנייה היא, להיעזר כאמור בשרותיהם של מעצבים מקצועיים ומיומנים. מלאכת העיצוב אינה פשוטה בעיקר אם מדובר במספר רב של רהיטים אשר אנו רוכשים לחדרי השינה של ילדינו ושלנו כהורים. אם בחרנו לרכוש את שרותי המעצב הרי שאין אנו צרכים לעשות מאום פרט לשיחות עם המעצב ולהעניק לו את הסכמותינו על תוכניותיו. אם בחרנו לעצב את חדרי השינה בעצמינו, הרי כדאי שנתחיל לקרוא מגזינים הקשורים לעיצוב ונתחיל לטייל באתרים השונים, בכדי שנצליח במשימה.

חדרי שינה מעוצבים – סיכום

חדרי שינה הם החללים החשובים בביתנו, הן לנו כהורים והן לילדינו. חדרי שינה מהווים לא פעם כמקום מפלט מקשיי היום יום. חדר השינה הוא החדר שבו שאנו מסיימים את היום והחדר בו אנו פותחים את היום. ככל שנשקיע בעיצוב החדר ונקדיש תשומת לב לכל פרט ופרט, כך השהות תהיה נוחה ונעימה לנו. המשימה אינה קשה אך דורשת סבלנות ומעט כסף, בכדי להשקיע בריהוט משובח. העיצוב כולל את בחירת הרהיטים שיתאימו אחד לשני, בחירת המיקום שלהם על פי דרכי עיצוב שונים כגון פנג שוואי ועוד.