ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

חדרי שינה זוגיים

דף הבית >> מאמרים >> חדרי שינה זוגיים

קן לאהבה והזוגיות - חדרי שינה זוגיים

חשיבותם של חדרי שינה זוגיים רק עולה משנה לשנה – אנו חיים בתקופה בה כל אדם מתעורר מדי בוקר למירוץ, מנסה להספיק כמה שיותר וכמה שיותר מהר אך לעולם לא יקבל מספיק בחזרה. רק עם שובו לביתו יוכל האדם שוב להרגע ולהיות הוא עצמו, בחברת האדם האהוב עליו ביותר בעולם. זו הסיבה בגינה גדולי המשוררים מכנים חדרי שינה זוגיים כקן ומפלט לאהבה ולזוגיות. זו גם הסיבה מדוע כל כך חשוב להשקיע בהם.

חדרי שינה זוגיים וחוכמת המזרח

חכמי סין העתיקה היו מודעים לחשיבותם של חדרי שינה זוגיים כחלל הפרטי של אדוני הבית, בו הם נחים, נטענים ומבלים זמן איכות יחדיו. בהתאם לכך, חדרי שינה זוגיים זוכים להתייחסות רבה בכתבי תורת הפאנג שווי (אמנות עיצוב הפנים הסינית אשר מתחשבת באלמנטים עיצוביים כמו גם אנרגטיים ורוחניים).
לפי תורה זו, מומלץ למקם חדר שינה זוגי בחלקים הצפון-מערביים של הבית לשם עידוד רומנטיקה ואינטימיות בין בני הזוג. כמו כן, מומלץ ביותר להמנע מלהציב בתוך חדרי שינה זוגיים רהיטים בעלי פינות חדות ומשטחים בורקים. על תאורת חדרי השינה הזוגיים להיות רכה ונעימה, לא בוהקת מדי אך גם לא עמומה מדי, באופן כזה שתסייע ליצירת אווירה מרגיעה ושלווה, אך לא מעייפת או מרדימה.

כמו כן, צמחים בעלי עלים עגולים או צורה מעוגלת מומלצים במיוחד למיקום בתוך חדרי שינה זוגיים, מאחר והם מסייעים בשימור אנרגיית בני הזוג ומרעננים את הקשר בניהם. עוד ממליצים חכמי המזרח להציב בתוך חדר השינה הזוגי חפצי אומנות אשר מסמלים זוגיות, כפסלונים של צמדי חיות ותמונות משותפות. באשר לצבעים המומלצים לצביעת חדרי שינה זוגיים – יש לבצע שילוב זהיר בין צבעים מרגיעים, כירוק או תכלת, לבין צבעים המבטאים תשוקה ואהבה, כאדום וסגול.

כיצד לרהט חדרי שינה זוגיים ?

לא מומלץ להעמיס חדרי שינה זוגיים ברהיטים ויצירות אמנות, שכן עומס ריהוט יוצר תחושת דחיסות ומתח. לפיכך חשוב להיות מודעים לאינסטינקט הזה, אשר גורם לאנשים רבים לשים כמה שיותר דברים בתוך החדר, ולהתגבר עליו. על מנת ליצור אווירה נעימה ומרגיעה, יש לרהט חדרי שינה אלו בצניעות ובטוב טעם, בעדינות ורגש. כבעיצוב חדרי שינה אחרים, גם בעיצוב חדר שינה זוגי יש להתייחס למיטה כרהיט המרכזי בחדר. מסביב לה ניתן למקם את שאר הרהיטים, אשר יש לוודא שיהיו שימושיים כשם שהינם אסתטיים למראה. לפיכך, מומלץ לרהט חדרי שינה זוגיים במספר רהיטים שימושיים כארונות, שידות ומראה, ולא הרבה מעבר.