ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

חדרי שינה הורים

דף הבית >> מאמרים >> חדרי שינה הורים

חדרי שינה להורים

חדרי שינה הם המקום האינטימי ביותר בבית ולכן בחירת הריהוט לחדר השינה צריכה להיעשות בקפידה. חדרי שינה הורים יכללו לרוב: מיטה זוגית, שידה גדולה, שידות קטנות לצד המיטה, פרגודים, פינות ישיבה קטנות ועוד.

חדרי שינה הורים - פינה קטנה משלכם

כאשר יש לכם ילדים אתם מוצאים את עצמכם ברוב שעות היממה מטפלים בהם, מביאים אותם לחוגים, אוספים את הצעצועים שלהם מרוב חדרי הבית ועוד. מהר מאוד אתם חשים כי הבית שייך להם, שכן חפציהם מפוזרים ברחבי הבית, הטלויזיה בסלון שואגת את הלהיט האחרון מסרטי הילדים של וולט דיסני וחבריהם מתרוצצים בחללי הבית השונים. הפתרון היחיד למצב הקיים הוא פינה משלכם, קטנה ואינטימית שבה תוכלו לנוח, לצפות בטלויזיה, לקרוא ולאגור כוחות מחודשים, פינה זו היא חדר השינה שלכם ולרוב מוצגת בחנויות הרהיטים בקטגוריית: חדרי שינה הורים.

בחירת חדרי שינה - מיטות

כאשר תיגשו לחנות רהיטים בוודאי תופתעו לראות מגוון נרחב של חדרי שינה הורים. חדרי השינה מעוצבים על פי קוים סגנוניים שונים וכוללים פריטי ריהוט שונים המותאמים לכם, ההורים. בחירת חדרי שינה צריכה להיעשות בצורה מושכלת, שכן חדרי שינה אלו ילוו אתכם לאורך תקופה לא קצרה. מיטה הינה הריהוט המרכזי והחשוב ביותר בחדרי השינה. מיטות חדרי שינה מגיעות בצורות, סגנונות וגדלים שונים ולכן חשוב שתגיעו עם נתונים מדידה של חלל חדר השינה.

הגודל המקובל של מיטות חדרי שינה הורים הם 190X140 והסגנון הנפוץ ביותר הוא מיטה בעלת קווים ישרים. אם ברצונכם שהמיטה תהיה בסגנון חדשני ויצירתי יותר, יש לכם אופציה לבחור מיטה זוגית עם מסגרת עגולה או מיטה שבה המסגרת שלה מוחבאית. מבחינה סגנונית ניתן לבחור מיטת חדר שינה בסגנון יפני, סגנון כפרי, סגנון רומנטיקני ועוד. מיטות חדר שינה הורים עשויות מחומרי עץ, פלסטיק, מתכת ותפקידכם הוא לבחור במיטה זוגית אשר תהיה תואמת לטעם הסגנוני ולנוחות שלכם.

בחירת חדרי שינה הורים- שידות

כאשר אתם בוחרים חדרי שינה הורים, לרוב הם יגיעו עם שידות. שידות אלו יהיו תואמות למיטה ויעמדו משני צידי המיטה. השידות שרוב האנשים בוחרים, הן שידות נמוכות עם מגירה או שתיים ומדפים. בשידות אלו ניתן לאבזר מגוון חפצים החיוניים לכם לפני השינה ולאחר הקימה: ספרים, משקפי קריאה, קרם פנים ועוד.

בחירת חדרי שינה הורים- פינות

פינות בחדרי שינה יכולות להכיל מעמד המכיל מגירות, מראה ופינת ישיבה. ישנן מגוון אפשרויות גם לפינות הסבה שונות כאשר אתם בוחרים את חדרי השינה הרצויים לכם מתוך מגוון חדרי שינה הורים. ישנה גם אפשרות לרכוש פרגוד אשר יחלק את חלל חדרי השינה לשניים או פינות ישיבה קטנות שיוסיפו לעיצוב חדרי השינה.

בחירת חדרי שינה - ריהוט נוסף

כיום, אנשים רבים מתייחסים לחדרי שינה לא רק כמקום לישון בו אלא כמקום אישי המשמש אותם ברוב שעות היממה. בבתים רבים נראה שהילדים אינם נכנסים לחדרי שינה, שכן הם יודעים כי זהו המקום הפרטי של אבא ואמא. כאשר אתם מבקרים בבתים של חבריכם בוודאי תבחינו שחדר השינה הפך למעיין שלוחת הורים המכילה שירותים ומקלחת, ארונות קיר, שולחן, מיטה, כונניות, פלזמה ועוד. לכן, לפני שאתם מגיעים לחנות ריהוט על מנת לרכוש חדר שינה, חשוב שתשבו בבית ותחשבו איזה חדרי שינה הורים מתאימים לכם מבחינה סגנונית, מה אתם רוצים שחדר השינה שלכם יכיל ומהו התקציב אותו אתם מייעדים לרכישה זו.