ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

חדרי ילדים מעוצבים

דף הבית >> מאמרים >> חדרי ילדים מעוצבים

חדרי ילדים מעוצבים - טרנד

חדרי ילדים מעוצבים הפכו לא מכבר לטרנד אופנתי שכל ילד דורש מהורים. אם בעבר, ילדים הסתפקו בחדר המכיל מיטה, שולחן לימודים וארון לאחסון הבגדים, כיום הילדים דורשים חדר המעוצב בסגנון ספורטיבי, עם מיטת ספורט, מצעים שעליהם מצוירים מכוניות ספורט, מחשב, מערכת סאונד ביתית, טלויזיה, קירות הצבועים בצבע התואם לענף הספורט ועוד. כל ילד מעוניין בחדר המעוצב על פי טעמו כשהוא זה הבוחר את הנישה העיקרית של החדר. יצרני הריהוט וחנויות הרהיטים שהבחינו בתופעה ההולכת וגוברת מציעות בשנים האחרונות חדרי ילדים מעוצבים בסגנונות וצבעים שונים.

חדרי ילדים מעוצבים - הנוחות

חדרי ילדים מעוצבים צריכים להיות חדרים נוחים וחמימים לילדים שלנו. אל לנו לשכוח כי את רוב ילדותם יעבירו הילדים שלנו בחדרם עם חברים, משחקים, שינה בריאה, הכנת שיעורי בית ועוד. כיום, רוב ההורים בוחרים את חדרי הילדים יחד עם ילדיהם, שכן הילד עצמו יודע באיזה עיצוב הוא מעוניין והיכן יהיה לו הכי נעים לבלות את רוב שעותיו. הדבר הכי חשוב שיש לזכור כאשר אתם בוחרים חדרי ילדים הוא שהחדר יעניק הרגשה ביתית וחמה אך גם צעירה ומותאמת לאופי הילד שלכם.

חדרי ילדים מעוצבים - סגנונות שונים

אירופאי- סגנון אירופאי של חדרי ילדים יתאפיין ברהיטים העשויים מעץ מלא של אורן או זני עצים איכותיים אחרים. חדרי ילדים מעוצבים בסגנון אירופאי מעניקים לכל באי החדר תחושה של חמימות וביתיות. רומנטי- סגנון אירופאי של חדרי ילדים מעוצבים מתאפיין בתחושה של רכות ותום. החדר בנוי לרוב מקווים ישרים. המיטה היא זו שתופסת תפקיד מרכזי בסגנון הרומנטי ולרוב חרוטים בה עיטורים שונים בגוונים של פסטל. קהל היעד של חדרי ילדים המעוצבים בסגנון רומנטי הן לרוב ילדות או נערות. יפני- זהו סגנון מיוחד וחדיש בתחום ריהוט חדרי הילדים. המיטות נמוכות, הקווים נקיים ומינימליזם של ריהוט הוא שם המשחק.

חדרי ילדים מעוצבים - בטיחות

אחד הנושאים החשובים ביותר בעת בחירת חדרי ילדים מעוצבים הוא הנושא של בטיחות הילד בחדר. מיטה- חשוב מאוד שתוודאו (במיוחד אם מדובר בילדים צעירים) שהתקן המיטה בטוח ולא יווצר מצב בו אתם מתעוררים באמצע הלילה לצעקות הילד ומגלים כי הוא נפל מהמיטה. צבע קירות- דבר נוסף שחשוב לשים אליו לב הוא הצבע שאיתו אתם צובעים את חדר הילד. וודאו כי חומר זה הינו בטוח ואינו מכיל אדים של חומרים רעילים. כמו כן, קחו בחשבון כי היום ישנם צבעים מיוחדים שניתן לנקותם. לדוגמא: אם הילד שלכם החליט לצייר על הקיר, תוכלו לנקות את הקיר הצבוע בקלות. התאמה- כאשר אתם רוכשים חדרי ילדים מעוצבים, בקשו שהמיטה והמזרון יהיו מותאמים לילדכם באופן אישי. דבר זה יבטיח את נוחיותו של הילד ובריאותו התקינה ללא כאבי גב ושרירים תפוסים. ההמלצה הטובה ביותר היא להגיע עם הילד לחנות הרהיטים שכן הוא יוכל לשכב על המיטה וכך תוכלו לראות אם אכן המיטה תואמת את מידותיו ולשאול אותו האם נוח לו. מכשירים אלקטרונים- שימו לב שמכשירים אלקטרונים המצויים בחדר של הילד אינם בהישג ידו ואם מדובר בילד בוגר, וודאו כי המכשירים האלקטרונים בטוחים.
חדרי ילדים מעוצבים הם משאלת הלב של ילדיכם שמתגשמת לנגד עיניו. תפקידכם כהורים הוא לוודא כי חדר הילדים המעוצב ממלא את כל הפונקציות היומיומיו החשובות לילד.
חדרי ילדים מעוצבים - כי עכשיו ילדיכם יכול ליהנות מחדר הילדים המתאים לו ביותר