ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

חדרי ילדים - בונים עתיד

דף הבית >> מאמרים >> חדרי ילדים - בונים עתיד

חדרי ילדים - בונים עתיד לילדים

ממש כמו הילדים - משתנים ומתפתחים. אנשים רבים שעומדים בפני בניית בית חדש ובפני הגדלת התא המשפחתי, שואלים עצמם, לא פעם, כיצד יש לתכנן את הבית החדש וכיצד אפשר להקטין את ההוצאות ? ובכן לאנשים אלו אנחנו אומרים להגדיל את הבית בהתאם לצרכים המשפחתיים המשתנים.
בעזרת תכנון נכון ניתן להגדיל את הבית בהתאם לצרכים שלכם כך שאם אתם רוצים להוסיף חדרי ילדים לבית עקב הולדתו של ילד חדש במשפחה - תוכלו לעשות זאת בנקל. הרעיון הוא פשוט, עם תכנון נכון של בניה פנימית ובניה בשלבים תוכלו לשנות את הבית שלכם כאוות נפשכם וכך גם לפזר את עוול ההוצאות הכבד, הכרוך, באופן טבעי, בבניית בית חדש.
אם ניקח לדוגמא מצב שבו נוסף ילד חדש למשפחה. באמצעות בנייה קלה ניתן להוסיף חדרי ילדים בנקל ובמעט הוצאות. בצורה כזו הבית שלכם יבנה בהדרגה וישא בחובו רלוונטיות מתחדשת ורעננות עיצובית - לאורך זמן.

עיצוב חדרי ילדים

זהו, נולד ילד חדש - מזל טוב. כעת אתם ניצבים למול השאלה כיצד יש לעצב את חדר הילדים ? ובכן, ישנם דרכים רבות לעצב חדרי ילדים, אך קצרה היריעה מלהכיל את כל סוגי העיצוב הקיימים כיום. ננסה לשפוך אור כאן על שני סגנונות עכשוויים ועיקריים לעיצוב חדרי ילדים.

חדרי ילדים בסגנון גיאומטרי-סימטרי

סימטריות היא תכונה נשגבת והקשר בינה לבין אסתטיקה ויופי הוא דו כיווני. האדם רואה בצורות סימטריות יופי והעין האנושית נמשכת לקווים בסיסיים וצורות גיאומטריות, כבר משחר ההיסטוריה. את העיקרון הזה ניתן להכיל גם על עיצוב חדרי ילדים. חדרים בעלי עיצוב סימטרי, פשוט ונקי יכולים בהחלט להוות תשתית לבניית חדר ילדים מרהיב. טכסטיל כמו וילונות, מצעים וספות של חדרי ילדים - יכולים להגיע בקווים גיאומטריים הרמוניים וכך לטעת בילד תחושת ביטחון בחדר הפרטי שלו.

עיצוב חדרי ילדים מן הטבע

הרצון להכניס את הטבע אלינו הביתה, איננו חדש, והוא מתגבר לנוכח המילניום החדש המתכתי-הייטקיסטי. אך זה שאנחנו המבוגרים מבלים את שעות היום שלנו בעולם ההיי טק - אין זה אומר שהילדים שלנו חייבים גם. לכן עיצוב חדרי ילדים עם מוטיבים טבעיים יכולים החלט לייצר איזון טבעי והרמוני בין המודרנה לבין הטבע. ריהוט עשוי עץ, טכסטיל עשוי חומרים אורגאניים ומוטיבים מעולם הצומח והחי - יכולים להכניס הן את הצבע והן את הטבע אלינו הביתה.