ashrf_fha@yahoo.com ממנהל האתר אשרף מולא ברוך הבא שנה של שלום לכול העדות, אלבוסתן זה יבוא זה שיווק זה ייצור זה אמינות זה זמנים זה כבוד בלי תיווך עזרה בלי לבקש לכול אחד שעובד איתנו .....אלבוסתן  |  

פינות אוכל מיוחדות

דף הבית >> פינות אוכל מיוחדות

פינות אוכל מיוחדות- עם הפינה בא התיאבון

במאות הקודמות היתה לפינת האוכל חשיבות מיוחדת. החיים ממש נסובו סביבן, ובבתים רבים היו חדרים מיוחדים ששימשו לשולחן האוכל בלבד. עם השנים, הלכה ופחתה חשיבותה של פינת האוכל, ובמקומה באה הפרקטיקה: שולחן חזק , מסיבי ונוח, כסאות עמידים וחזקים, ושיהיה אפשר לפתוח אותו במידת הצורך. כיום, לפינת האוכל יש חשיבות רבה, ויחד עם הפרקטיקה נוצר קו שלם של פינות אוכל מיוחדות ויפות, בעיקר מאחר ובבתים רבים הן נראות לעין, ומשתלבות בריהוט הבית כולו.

פינות אוכל למטבח

המטבח הוא החדר המיוחד ביותר בבית. הוא חמים ונעים, אינטימי יותר משאר החדרים, ילדים אוהבים לשבת בו ולהכין את שיעורי הבית, ונשים מוצאות עצמן מפטפטות עם חברתן על כוס קפה, כשהן יושבות דווקא במטבח ולא בסלון. רבים בוחרים למקם פינת אוכל במטבח, דווקא משיקולים אלו של חמימות ואינטימיות, והיכולת לשבת ביחד בחדר אינטימי זה. אם המטבח גדול, יכולה פינת אוכל למטבח לשמש אפילו לאירוח.
פינת אוכל למטבח היא פונקציונלית מאד, וכיום ישנם פתרונות רבים להכניס פינה כזו למטבח, החל מדלפק המחובר אל הקיר והוא ארוך ומלבני, וכלה בשולחן עגול דווקא, ללא זוויות ואשר יותר תחושה של מרחב. פינות אוכל למטבח יכולות להיות גם עם שולחן מתקפל לגמרי, פתרון מעולה למטבחים קטנים מאד.

פינות אוכל מיוחדות- חשבו כבר על הכל

ניתן לומר, כי בתחום של עיצוב פינות האוכל המיוחדות חשבו כבר על הכל. פינות אוכל מיוחדות הן כאלה המשמשות לאירוח, וגם כאלו הנמצאות במקום בולט בבית, או בסלון, ועליהן להיות בעלות ייחוד ואופי, כך שתשלבנה היטב בריהוט ובאווירה הכללית. כיום ניתן למצוא מגוון רחב מאד של פינות אוכל מיוחדות, מרובעות, עגולות, לבנות, מעץ מלא, שילוב של עץ וזכוכית, רגליים מפורזלות או מעץ מלא, עם כסאות יפים ונוחים, בעלי צבעים שונים, סוגי ריפוד שונה, או אחידים ומהודרים.
סביבת פינת האוכל הקטנה היא משמעותית, ולהעצמת האפקט ניתן לתלות בקיר שמעליה מראה ארוכה להגברת תחושת המרחב, לתלות שנדליר מעניין ומרשים, ולעטר את השולחן בכד מעניין עם פרחים רעננים, או חפץ מעניין אחר במרכז השולחן.
גם לחומרי הגלם יש מקום של כבוד ברשימת השיקולים המנחים אתכם לבחור פינות אוכל קטנות ומיוחדות. למשל, עץ מלא הוא איכותי ומשובח, ונשמר לאורך זמן, אך יחד עם זאת, הוא משרה לעתים תחושה של כובד ועומס, ויש לקחת זאת בחשבון.
כיום ניתן למצוא פינות אוכל מיוחדות מאד, הן בעיצוב אישי לפי גודל החלל המוקדש לפינת האוכל, סגנון הריהוט בבית ועוד. ניתן למצוא פינות אוכל מיוחדות מאד בסגנון ביתי וכפרי, או אולטרא מודרני, ואף יוקרתיות מאד.